dimarts, 15 de maig del 2012

IX Km de les Corts

Aquest diumenge dia 13 de maig vaig anar a córrer el km de les Corts. Aquest cop la primera prova d'asfalt que feia (sempre faig cros) i a més amb distància marcada i cronometratge de la prova. La veritat és que hi havia poca gent apuntada, així que vàrem poder córrer molt bé.a més el circuit tot pla anava per Travessa de les Corts.
Com sempre el Josep Cabrelles estava al peu del canó i també els seus ajudants per ajudar-nos a escalfar. Aquesta vegada hi havia noves categories. Corríem junts nois i noies nascuts del 2001 i 2002 (categoria aleví), o sigui un any més grans que jo.
La veritat és que em va anar força bé. Eren dues voltes a un circuit de 500 metres. La primera vaig anar regulant i no a tope ja que no sabia com seria la prova. Però a la segona volta em vaig posar 4t i vaig defensar la posició amb un bon sprint final. Llàstima, quasi podi!
El millor de tot el temps que vaig fer en el km: 3:55. Ara ja tinc una marca de referència per saber com anar.


La propera el Cros de Sant Andreu, a la Llera del riu Besos on intentaré quedar entre els 8 primers de la Classificació General del Cross 2011-2012 de Barcelona (7 proves durant tot el curs).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada