diumenge, 18 de març del 2012

Cros del Parc de la Ciutadella

Avui,18 de març, he corregut el Cros de Ciutat Vella que ha tingut lloc al Parc de la Ciutadella. Feia un dia molt bo i a mi em tocava córrer al migdia, a les 11:55h. Com sempre allà estava el Josep Cabrelles per donar-me ànims i el Josep per fer l'escalfament.

He sortit i davant meu s'han caigut uns quants nens, cosa que quasi em fa caure a mi també. Però per sort he pogut esquivar-los. El circuit era de sorra i molt ampla, aixcí que a la resta de la cursa ja no hi ha hagut cap altre problema.

A mitja cursa ja havia anat remuntant i estava una mica cansat però he seguit el ritme i m'he col·locat crec que entre els 10 o 15 primers.

Al final he hagut d'esforçar-me ja que venia un grup per darrera i a la recta final he fet un sprint amb les poques forces que em quedaven. Quan he arribat m'he fet una foto amb la meva germana Laia (que sempre em ve a veure) i el meu cosí Jordi, que avui també m'ha vingut a animar.

1 comentari: