diumenge, 30 de juliol del 2017

L'arribada a Cusco

El Divendres 28 vam sortir de casa cap a l'aeroport per agafar l'avió que anava cap a Lima. Vam arribar a l'aeroport quatre hores abans que sortis l'avió per evitar les llargues cues d'aquests dies. Despres de esperar unes quantes hores, per fi vam poder embarcar. Vam sortir amb una hora de retard. El vol ha estat moooolt llarg, 12 hores i 20 minuts volant. Malgrat podiem veure pelis, jugar, aixecar-nos... el vol se'ns va fer molt pesat, al final no sabiem ni com posar-nos.

Quan vam aterrar despres de recollir maletes, passar tots els controls... ens vam haver d'esperar 3 hores més a l'aeroport abans de passar a la zona d'embarcament. Ja en el vol de Cusco, una hora i un minut de viatge (segons el comendant) Aquest vol ja no se'ns va fer tant llarg, perque tots tres ens vam quedar dormits. Un cop vam arribar a Cusco a la sortida ens esperaven el papa i el germà
Vadillo per portar-nos cap a Urubamba (una dormideta més). Amb i tot això i el canvi d'hora, ja era dissabte pel matí.

Vam esmorzar una mica (un entrepà de formatge i un altre d'ou ferrat) i vam anar cap a descansar. Eren les nou del matí. Quan ens vam despertar ja eren les dotze i mitja. Hem sortit a fer una volta pel poble i despres hem anat cap a dinar. Jo he menjat un chicharrón de pollo i la mama també, el Guillem ha menjat un plat d'espaguetis immens i el papa un chancho al palo.

Hem tornat cap a la Salle i hem jugat a uns jocs de cartes que ens ha deixat l'Emiliano. Després hem anat a fer una volta per tot el col·legi.

Quan vam acabar de fer la volta, ja teniem una mica de gana, i vam anar a sopar al Quinua, a menjar unes pizzes. Despres de menjar una mica, ens vam anar cap a la Salle, i com que va ser un dia molt cansat ens vam anar directes cap a dormir.