dissabte, 29 d’agost del 2015

Monturull: 100 cims

Dins de la llista dels 100 cims (vegeu a la FEEC) ens quedava algun per la Cerdanya i amb el Guillem ens hem animat a fer el Monturull (2760m).

Així que ens hem aixecat una mica més aviat de l'habitual i hem anat cap al refugi de les Pollineres per anar cap els Estanys de la Pera. Des d'allà hem anat cap el clot de la Claror per anar pujant cap el coll del Monturull seguint els corriols marcats amb fites.

Aquí podeu veure una panoràmica del Guillem pujant amb el Perifita a la dreta i el Monturull a l'esquerra, just a sobre seu.
Quan hem arribat al coll (a 2600m) ja només ens quedava crestejar una mica i fer la darrera pujadeta que es veu al fons.

Amb 1 hora i 15 minuts paroximadament hem fet cim en un dia espectacular per admirar les vistes dels estanys des de dalt i totes les muntanyes del voltant.
Llavors hem parat per esmorzar (Perafita al fons)

Finalment, com no podia ser d'una altra manera, hem fet una mica el cabra baixant: per la tartera a sac sense manies!!